FORUM PRZENIESIONE: www.newempires.gq
Rusini
Cywilizacja jazdy
- +10% wydobycia kamienia
- Jazda porusza się o 5% szybciej
- Wieśniacy produkują o 1 żywności więcej
- Knighty, Cavaliery i Paladyni kosztują o 40 złota mniej.
Technologia Castle: ?
Technologia Imperial:?
[b]Bonus Zespołu/b]Kawaleria ma +15 więcej HP.
To narazie takie wstępne. Jakieś kształty trzeba opracować i je ew. poprawić.
Offline
Nie wiem czy to dobry pomysł z tym kamieniem bo to chyba do rusinow nie pasuje :/
To że jazda porusza się szybciej chyba już jest :/
to z wieśkami dobre
Co do bonusu rycerzy to sprawdze czy ktos to ma
a bonus zespołu nie za duży?? może mniej tego HP bo to sporo
---------------------
EDIT:
wg mnie bonus na HP jako bonus zespołu nie jest dobry :/ w aoe bonusy zespołów są np. na szybkość szkolenia, zasięg widzenia itd, na handel. Na HP to bonus nie jako na bonus zespołu a bonus dla jednej civ wg mnie
WAŻNE
Azure pisał u nas na forum spolszczone bonusy z AoC i AoFE przy robieniu bonusów naszych nowych civ sprawdzajmy każdy bonus by nie powtarzał się z już istniejącymi
ja to sobie wydrukowałem bo to dobra pomoc w robieniu tego
Offline
Trzeba ustalic jakie atuty mieli rusini musza byc wyjatkowe
Bonus na kamien tak jak sie zastanawiam to w sumie jest niezly... ale trzeba robic to pod kontem jakiejs jednej czy dwoch cech
Procentowy bonus na wydobycie kamienia maja juz Koreanczycy
Rycerze kasztuja 75 zlota i 60 drewna
Powiedzmy ze priorytetem jest jazda
Ulepszonych rycerzy maja frankowie...
Kozacy mogliby miec w jednej technologi jakis + do ataku przeciwko budynkom
Moja propozycja zainspirowana Twoja Camel
Bonusy:
- Jazda porusza sie 5% szybciej (nikt tego nie ma, wczesniej sie pomylilem)
- Rycerze kosztuja 25 zlota mniej (40 to wg mnie zdecydowanie za duzo i w tech tree bedzie trzeba usunac paladynow, bo Rusini mieli jazde ale nie taka ciezka i szybcy i tani paladyni to bedzie przegiecie)
- wiesniacy produkuja 1 zywnosci wiecej
- domki kosztuja 15 drewna
Co wy na to? Wszystkie bonusy sprawdzilem i zadna civ ich nie ma
Technologie:
Era Zamkow - ?
Era Imperialna - Kozacy maja +8 ataku przeciwko budynkom (nie wiem jak to nazwac :/)
Bonus zespolu: Technologie w kuzni zwiazane z jednostkami konnymi kosztuja 5 lub 10% mniej. Nie wiem czy to dobry bonus ale na pewno jest oryginalny
Jak?
Offline
Rusini
Cywilizacja Kawalerii
- Kawaleria porusza się +5% szybciej
- Rycerze kosztują -15/-25 złota w erze Zamków/Imperium
- Wieśniacy noszą +3 żywności
- Broń oblężnicza otrzymuje +2 pancerza kłutego
[Twój bonus odnośnie domków mają gotowie]
Tech. Zamków -> Grabież - Kozacy otrzymują +4 ataku przeciw budynkom
Tech. Imperium -> Carstwo - Flota morska otrzymuje +10% HP
Bonus drużyny - technologie w kuźni opracowują się +15% szybciej
Takie mialem pomysly ;p +8 ataku bylo za duzo znacznie. +4 jest moim zdaniem max. dopuszczalne
Offline
Bardzo mi się podoba ale nie wiem czy oby na pewno flota pasuje do Rusinów...
Bonus dobry bo nikt go nie ma
Offline
Hmm, carstwo jest już u Bułgarów.
A poza tym Ruś nie była carstwem . Co najwyżej księstwem.
Offline
Ah, mam!
Cytat z wikipedii:
"Po śmierci Jarosława I Mądrego w 1054 Ruś rozpadła się na szereg księstw dzielnicowych. Było to wynikiem podziału państwa Rurykowiczów między pięciu synów Jarosława. Każdorazowy podział władzy po kolejnych książętach kijowskich, następujący zgodnie z zasadą senioratu, prowadził do dalszego rozdrobnienia i osłabiał państwo."
Tech. Imperial to np. Seniorat. Tylko co by to dawało.
Offline
ale wg mnie to nie moze byc technologia... Technologia wnosi cos dobrego, a to tak jakby powiedziec ze rozpad dzielnicowy w Polsce pomogl naszem panstwu podczas gdy zaszkodzil... Trzeba wymyslic jakas zupelnie nowa technologie.
Moze jakas bron ktora zostala wymyslona w Rusi czy jakis system... nie wiem :/
Offline
ządząca w latach 945-957 księżna Olga scentralizowała państwo, stworzyła podstawy trwałego porządku administracyjnego. Kolejny władca, syn Olgi, Światosław I podejmował odległe wyprawy wojenne, docierając na Krym i Kaukaz oraz na Bałkany. Ożeniony z siostrą cesarza bizantyjskiego Anną książę Włodzimierz I w 988 przyjął chrzest i uczynił z chrześcijaństwa oficjalną religię państwową.
Podbije wymagały sprawnej armii więc moja propozycja imperiala:
Tech. Imperium -> Wyprawy Wojenne - Wojenne jednostki naziemne otrzymują +5% HP (Piechota, Łucznicy, Kawaleria ale oprócz jednostek Unikalnych)
Offline
No mysle ze dobra tech ale to musi byc dosc drogie
Offline
mhm cos kolo tego i tak zobaczymy na testach
Offline
Takie coś to mają Songhajowie, o ile sie nie myle.
Offline
tak Tylko u Songahjczykow to chyba lupiestwo czy cos takiego
Offline
Rusini
Cywilizacja Kawalerii
- Kawaleria porusza się +5% szybciej
tego bonusu nikt nie ma wiec ok
- Rycerze kosztują -15/-25 złota w erze Zamków/Imperium
tego bonusu nikt nie ma ale nie wiem czy to dobre bo Polacy beda mieli tanszych rycerzy
- Wieśniacy noszą +3 żywności
taki bonus juz jest w grze. trzeba dac cos innego
- Broń oblężnicza otrzymuje +2 pancerza kłutego
tego nikt nie ma wiec ok
Tech. Zamków -> Grabież - Kozacy otrzymują +4 ataku przeciw budynkom
tu bedzie inna jednostka wiec albo to samo albo nowa tech
Tech. Imperium -> Carstwo - Flota morska otrzymuje +10% HP
Bonus drużyny - technologie w kuźni opracowują się +15% szybciej
tego bonusu nikt nie ma wiec ok
Offline
Rusini powinni mieć piechotę jako jednostkę - Warega.
tech. imperium - "carstwo" - nie może być, carstwo nie istniało nigdzie indziej jak w Rosji czy Bułgarii (w ramach czasowych) - jak ma być ten bonus, to proponuję zmienić nazwę na "czajki" - to były łodzie przeznaczone do żeglugi na rzekach takich jak Wołga czy Dniepr
Offline
bardzo dobre rozwiazanie podoba mi sie
PS: teraz mam duzo czasu i dokladnie sprawdze wszystkie bonusy wszystkich civ i sprawdze czy nic sie nie powtarza z tym co jest w grze itd. za pare dni wrzuce wszedzie lub w jednym temacie wszystkie poprawione bonusy naszych civ i to obgadamy
Offline