Ogłoszenie


Uwaga!
Forum Teamu New Empires zostało przeniesione.
Nowe Forum znajdziesz pod poniższym adresem:

www.newempires.gq - Zajrzyj!


Zapraszamy na nową stronę i przepraszamy za utrudnienia.


--- Age of Empires II: New Empires - nieoficjalny polski dodatek ---

#1 2013-07-13 15:31:45

 camel123

http://vlep.pl/jr1nqw.pngKompozytor&Historyk

7098764
Skąd: Dzierzgowo/Mława Płn. Mazowsze
Zarejestrowany: 2013-01-19
Posty: 622
Punktów :   
WWW

Bonusy

Rusini
Cywilizacja jazdy


- +10% wydobycia kamienia
- Jazda porusza się o 5% szybciej
- Wieśniacy produkują o 1 żywności więcej
- Knighty, Cavaliery i Paladyni kosztują o 40 złota mniej.

Technologia Castle: ?
Technologia Imperial:?

[b]Bonus Zespołu/b]Kawaleria ma +15 więcej HP.

To narazie takie wstępne. Jakieś kształty trzeba opracować i je ew. poprawić.


"Prawda leży pośrodku - może dlatego wszystkim zawadza." - Arystoteles

"Ludzie potykają się nie o góry, lecz o krecie kopce" - Konfucjusz

Offline

 

#2 2013-07-13 21:03:51

 Yufus

http://vlep.pl/e7k5lr.pngHistoryk&Grafik

Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2013-01-17
Posty: 1077
WWW

Re: Bonusy

Nie wiem czy to dobry pomysł z tym kamieniem bo to chyba do rusinow nie pasuje :/
To że jazda porusza się szybciej chyba już jest :/
to z wieśkami dobre
Co do bonusu rycerzy to sprawdze czy ktos to ma

a bonus zespołu nie za duży?? może mniej tego HP bo to sporo

---------------------

EDIT:

wg mnie bonus na HP jako bonus zespołu nie jest dobry :/ w aoe bonusy zespołów są np. na szybkość szkolenia, zasięg widzenia itd, na handel. Na HP to bonus nie jako na bonus zespołu a bonus dla jednej civ wg mnie

WAŻNE
Azure pisał u nas na forum spolszczone bonusy z AoC i AoFE przy robieniu bonusów naszych nowych civ sprawdzajmy każdy bonus by nie powtarzał się z już istniejącymi ja to sobie wydrukowałem bo to dobra pomoc w robieniu tego


"Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki" - Leonardo da Vinci
"Wszyscy chcą zrozumieć malarstwo; dlaczego nie próbują zrozumieć śpiewu ptaków?" - Picasso
"Największym niebezpieczeństwem dla większości z nas nie jest to, że mierzymy za wysoko i nie osiągamy celu, ale to że mierzymy za nisko i cel osiągamy" - Michelangelo Buonarroti

Offline

 

#3 2013-07-14 11:28:33

 Yufus

http://vlep.pl/e7k5lr.pngHistoryk&Grafik

Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2013-01-17
Posty: 1077
WWW

Re: Bonusy

Trzeba ustalic jakie atuty mieli rusini musza byc wyjatkowe

Bonus na kamien tak jak sie zastanawiam to w sumie jest niezly... ale trzeba robic to pod kontem jakiejs jednej czy dwoch cech
Procentowy bonus na wydobycie kamienia maja juz Koreanczycy

Rycerze kasztuja 75 zlota i 60 drewna

Powiedzmy ze priorytetem jest jazda
Ulepszonych rycerzy maja frankowie...

Kozacy mogliby miec w jednej technologi jakis + do ataku przeciwko budynkom


Moja propozycja zainspirowana Twoja Camel

Bonusy:
- Jazda porusza sie 5% szybciej (nikt tego nie ma, wczesniej sie pomylilem)
- Rycerze kosztuja 25 zlota mniej (40 to wg mnie zdecydowanie za duzo i w tech tree bedzie trzeba usunac paladynow, bo Rusini mieli jazde ale nie taka ciezka i szybcy i tani paladyni to bedzie przegiecie)
- wiesniacy produkuja 1 zywnosci wiecej
- domki kosztuja 15 drewna

Co wy na to? Wszystkie bonusy sprawdzilem i zadna civ ich nie ma

Technologie:
Era Zamkow - ?
Era Imperialna - Kozacy maja +8 ataku przeciwko budynkom (nie wiem jak to nazwac :/)

Bonus zespolu: Technologie w kuzni zwiazane z jednostkami konnymi kosztuja 5 lub 10% mniej. Nie wiem czy to dobry bonus ale na pewno jest oryginalny

Jak?


"Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki" - Leonardo da Vinci
"Wszyscy chcą zrozumieć malarstwo; dlaczego nie próbują zrozumieć śpiewu ptaków?" - Picasso
"Największym niebezpieczeństwem dla większości z nas nie jest to, że mierzymy za wysoko i nie osiągamy celu, ale to że mierzymy za nisko i cel osiągamy" - Michelangelo Buonarroti

Offline

 

#4 2013-07-16 05:14:11

Azure

http://vlep.pl/513fyw.pngGeniEd&liczby w Grze

Zarejestrowany: 2013-02-08
Posty: 233
Punktów :   

Re: Bonusy

Rusini
Cywilizacja Kawalerii

- Kawaleria porusza się +5% szybciej
- Rycerze kosztują -15/-25 złota w erze Zamków/Imperium
- Wieśniacy noszą +3 żywności
- Broń oblężnicza otrzymuje +2 pancerza kłutego

[Twój bonus odnośnie domków mają gotowie]

Tech. Zamków -> Grabież - Kozacy otrzymują +4 ataku przeciw budynkom
Tech. Imperium -> Carstwo - Flota morska otrzymuje +10% HP

Bonus drużyny - technologie w kuźni opracowują się +15% szybciej


Takie mialem pomysly ;p +8 ataku bylo za duzo znacznie. +4 jest moim zdaniem max. dopuszczalne

Offline

 

#5 2013-07-16 11:57:50

 Yufus

http://vlep.pl/e7k5lr.pngHistoryk&Grafik

Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2013-01-17
Posty: 1077
WWW

Re: Bonusy

Bardzo mi się podoba ale nie wiem czy oby na pewno flota pasuje do Rusinów...

Bonus dobry bo nikt go nie ma


"Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki" - Leonardo da Vinci
"Wszyscy chcą zrozumieć malarstwo; dlaczego nie próbują zrozumieć śpiewu ptaków?" - Picasso
"Największym niebezpieczeństwem dla większości z nas nie jest to, że mierzymy za wysoko i nie osiągamy celu, ale to że mierzymy za nisko i cel osiągamy" - Michelangelo Buonarroti

Offline

 

#6 2013-07-16 13:37:20

 camel123

http://vlep.pl/jr1nqw.pngKompozytor&Historyk

7098764
Skąd: Dzierzgowo/Mława Płn. Mazowsze
Zarejestrowany: 2013-01-19
Posty: 622
Punktów :   
WWW

Re: Bonusy

Hmm, carstwo jest już u Bułgarów.

A poza tym Ruś nie była carstwem . Co najwyżej księstwem.


"Prawda leży pośrodku - może dlatego wszystkim zawadza." - Arystoteles

"Ludzie potykają się nie o góry, lecz o krecie kopce" - Konfucjusz

Offline

 

#7 2013-07-16 13:46:09

 camel123

http://vlep.pl/jr1nqw.pngKompozytor&Historyk

7098764
Skąd: Dzierzgowo/Mława Płn. Mazowsze
Zarejestrowany: 2013-01-19
Posty: 622
Punktów :   
WWW

Re: Bonusy

Ah, mam!

Cytat z wikipedii:

"Po śmierci Jarosława I Mądrego w 1054 Ruś rozpadła się na szereg księstw dzielnicowych. Było to wynikiem podziału państwa Rurykowiczów między pięciu synów Jarosława. Każdorazowy podział władzy po kolejnych książętach kijowskich, następujący zgodnie z zasadą senioratu, prowadził do dalszego rozdrobnienia i osłabiał państwo."

Tech. Imperial to np. Seniorat. Tylko co by to dawało.


"Prawda leży pośrodku - może dlatego wszystkim zawadza." - Arystoteles

"Ludzie potykają się nie o góry, lecz o krecie kopce" - Konfucjusz

Offline

 

#8 2013-07-16 14:26:59

 Yufus

http://vlep.pl/e7k5lr.pngHistoryk&Grafik

Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2013-01-17
Posty: 1077
WWW

Re: Bonusy

ale wg mnie to nie moze byc technologia... Technologia wnosi cos dobrego, a to tak jakby powiedziec ze rozpad dzielnicowy w Polsce pomogl naszem panstwu podczas gdy zaszkodzil... Trzeba wymyslic jakas zupelnie nowa technologie.
Moze jakas bron ktora zostala wymyslona w Rusi czy jakis system... nie wiem :/


"Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki" - Leonardo da Vinci
"Wszyscy chcą zrozumieć malarstwo; dlaczego nie próbują zrozumieć śpiewu ptaków?" - Picasso
"Największym niebezpieczeństwem dla większości z nas nie jest to, że mierzymy za wysoko i nie osiągamy celu, ale to że mierzymy za nisko i cel osiągamy" - Michelangelo Buonarroti

Offline

 

#9 2013-07-17 06:53:21

Azure

http://vlep.pl/513fyw.pngGeniEd&liczby w Grze

Zarejestrowany: 2013-02-08
Posty: 233
Punktów :   

Re: Bonusy

ządząca w latach 945-957 księżna Olga scentralizowała państwo, stworzyła podstawy trwałego porządku administracyjnego. Kolejny władca, syn Olgi, Światosław I podejmował odległe wyprawy wojenne, docierając na Krym i Kaukaz oraz na Bałkany. Ożeniony z siostrą cesarza bizantyjskiego Anną książę Włodzimierz I w 988 przyjął chrzest i uczynił z chrześcijaństwa oficjalną religię państwową.

Podbije wymagały sprawnej armii więc moja propozycja imperiala:
Tech. Imperium -> Wyprawy Wojenne - Wojenne jednostki naziemne otrzymują +5% HP (Piechota, Łucznicy, Kawaleria ale oprócz jednostek Unikalnych)

Offline

 

#10 2013-07-17 06:58:53

 Yufus

http://vlep.pl/e7k5lr.pngHistoryk&Grafik

Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2013-01-17
Posty: 1077
WWW

Re: Bonusy

No mysle ze dobra tech ale to musi byc dosc drogie


"Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki" - Leonardo da Vinci
"Wszyscy chcą zrozumieć malarstwo; dlaczego nie próbują zrozumieć śpiewu ptaków?" - Picasso
"Największym niebezpieczeństwem dla większości z nas nie jest to, że mierzymy za wysoko i nie osiągamy celu, ale to że mierzymy za nisko i cel osiągamy" - Michelangelo Buonarroti

Offline

 

#11 2013-07-17 07:02:19

Azure

http://vlep.pl/513fyw.pngGeniEd&liczby w Grze

Zarejestrowany: 2013-02-08
Posty: 233
Punktów :   

Re: Bonusy

800 Jedzenie i 1100 Złoto?

Offline

 

#12 2013-07-17 07:07:44

 Yufus

http://vlep.pl/e7k5lr.pngHistoryk&Grafik

Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2013-01-17
Posty: 1077
WWW

Re: Bonusy

mhm cos kolo tego i tak zobaczymy na testach


"Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki" - Leonardo da Vinci
"Wszyscy chcą zrozumieć malarstwo; dlaczego nie próbują zrozumieć śpiewu ptaków?" - Picasso
"Największym niebezpieczeństwem dla większości z nas nie jest to, że mierzymy za wysoko i nie osiągamy celu, ale to że mierzymy za nisko i cel osiągamy" - Michelangelo Buonarroti

Offline

 

#13 2013-07-17 07:37:54

Azure

http://vlep.pl/513fyw.pngGeniEd&liczby w Grze

Zarejestrowany: 2013-02-08
Posty: 233
Punktów :   

Re: Bonusy

To dobrze. Wiesz narazie tutaj tworzymy wszystko a szczegoly podczas testow ustalimy

Offline

 

#14 2013-07-26 13:41:55

 Cygnus

http://vlep.pl/do32vr.pngPomocnik`AoNE

Skąd: Zgorzelec/Wrocław
Zarejestrowany: 2013-07-16
Posty: 66
Punktów :   

Re: Bonusy

Wyprawy wojenne - za każdą zabitą jednostkę +10 do złota, za budynek - od +5 (domek czy takie małe budowle) do +50 za zamek.

Offline

 

#15 2013-07-26 14:12:49

 camel123

http://vlep.pl/jr1nqw.pngKompozytor&Historyk

7098764
Skąd: Dzierzgowo/Mława Płn. Mazowsze
Zarejestrowany: 2013-01-19
Posty: 622
Punktów :   
WWW

Re: Bonusy

Takie coś to mają Songhajowie, o ile sie nie myle.


"Prawda leży pośrodku - może dlatego wszystkim zawadza." - Arystoteles

"Ludzie potykają się nie o góry, lecz o krecie kopce" - Konfucjusz

Offline

 

#16 2013-07-26 16:21:47

 Cygnus

http://vlep.pl/do32vr.pngPomocnik`AoNE

Skąd: Zgorzelec/Wrocław
Zarejestrowany: 2013-07-16
Posty: 66
Punktów :   

Re: Bonusy

Zbaraniałem. :V

Offline

 

#17 2013-07-26 16:38:54

 Yufus

http://vlep.pl/e7k5lr.pngHistoryk&Grafik

Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2013-01-17
Posty: 1077
WWW

Re: Bonusy

tak Tylko u Songahjczykow to chyba lupiestwo czy cos takiego


"Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki" - Leonardo da Vinci
"Wszyscy chcą zrozumieć malarstwo; dlaczego nie próbują zrozumieć śpiewu ptaków?" - Picasso
"Największym niebezpieczeństwem dla większości z nas nie jest to, że mierzymy za wysoko i nie osiągamy celu, ale to że mierzymy za nisko i cel osiągamy" - Michelangelo Buonarroti

Offline

 

#18 2013-07-29 11:49:30

 Yufus

http://vlep.pl/e7k5lr.pngHistoryk&Grafik

Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2013-01-17
Posty: 1077
WWW

Re: Bonusy

Rusini
Cywilizacja Kawalerii

- Kawaleria porusza się +5% szybciej
tego bonusu nikt nie ma wiec ok

- Rycerze kosztują -15/-25 złota w erze Zamków/Imperium
tego bonusu nikt nie ma ale nie wiem czy to dobre bo Polacy beda mieli tanszych rycerzy

- Wieśniacy noszą +3 żywności
taki bonus juz jest w grze. trzeba dac cos innego

- Broń oblężnicza otrzymuje +2 pancerza kłutego
tego nikt nie ma wiec ok

Tech. Zamków -> Grabież - Kozacy otrzymują +4 ataku przeciw budynkom
tu bedzie inna jednostka wiec albo to samo albo nowa tech

Tech. Imperium -> Carstwo - Flota morska otrzymuje +10% HP

Bonus drużyny - technologie w kuźni opracowują się +15% szybciej
tego bonusu nikt nie ma wiec ok


"Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki" - Leonardo da Vinci
"Wszyscy chcą zrozumieć malarstwo; dlaczego nie próbują zrozumieć śpiewu ptaków?" - Picasso
"Największym niebezpieczeństwem dla większości z nas nie jest to, że mierzymy za wysoko i nie osiągamy celu, ale to że mierzymy za nisko i cel osiągamy" - Michelangelo Buonarroti

Offline

 

#19 2013-07-30 09:42:13

 Cygnus

http://vlep.pl/do32vr.pngPomocnik`AoNE

Skąd: Zgorzelec/Wrocław
Zarejestrowany: 2013-07-16
Posty: 66
Punktów :   

Re: Bonusy

Rusini powinni mieć piechotę jako jednostkę - Warega.
tech. imperium - "carstwo" - nie może być, carstwo nie istniało nigdzie indziej jak w Rosji czy Bułgarii (w ramach czasowych) - jak ma być ten bonus, to proponuję zmienić nazwę na "czajki" - to były łodzie przeznaczone do żeglugi na rzekach takich jak Wołga czy Dniepr

Offline

 

#20 2013-07-30 12:46:52

 Yufus

http://vlep.pl/e7k5lr.pngHistoryk&Grafik

Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2013-01-17
Posty: 1077
WWW

Re: Bonusy

bardzo dobre rozwiazanie podoba mi sie

PS: teraz mam duzo czasu i dokladnie sprawdze wszystkie bonusy wszystkich civ i sprawdze czy nic sie nie powtarza z tym co jest w grze itd. za pare dni wrzuce wszedzie lub w jednym temacie wszystkie poprawione bonusy naszych civ i to obgadamy


"Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki" - Leonardo da Vinci
"Wszyscy chcą zrozumieć malarstwo; dlaczego nie próbują zrozumieć śpiewu ptaków?" - Picasso
"Największym niebezpieczeństwem dla większości z nas nie jest to, że mierzymy za wysoko i nie osiągamy celu, ale to że mierzymy za nisko i cel osiągamy" - Michelangelo Buonarroti

Offline

 

- Age of Empires: Age of New Empires -
| Home | Forum | Media | Cywilizacje | Użytkownicy | Profil | Wiadomości | Galeria | Szukaj |
Administrator serwisu: Yufus (Marcin96, MarcinLipa)
Moderatorzy: Camel123, SwordiM, Azure
Licznik wejść na wszystkie strony oddzielnie (wejścia od momentu powstania serwisu):

Dzienny licznik odwiedzin unikalnych (tylko od 25 lipca 2013 - nowy licznik):

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.088 seconds, 7 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pedagogika-pop.pun.pl www.is-mgr.pun.pl www.narutomaniak.pun.pl www.mgmt.pun.pl www.dzikiekoty.pun.pl